بورسراه و ساختمانفرابورس

تداوم افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

انواع اوراق تسهیلات مسکن امروز در فرابورس ایران همانند روزهای گذشته با افت قیمت دادوستد شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۸۹۳واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۳میلیارد و ۷۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۲۷۳میلیارد تومان در ۵۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، گروه صنعتی سپاهان و فیبر ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، مهندسی نصیر ماشین و فرآورده‌های نسوز پارس نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۴۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲۹۰میلیارد تومان در ۲۷۶هزار نوبت، آیفکس ۵۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۶۶۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، توزیع دارو پخش و سنگ‌‌آهن گهر زمین بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن همانند روزهای گذشته به همراه شرکت‌های تولبیدات پتروشیمی قائد بصیر، دامداری تلیسه نمونه و قند شیروان قوچان و بجنورد هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا