بانکبانک و بیمه

درمراسم افتتاح شعبه ابهر:بزرگترین دارایی بانک اعتمادمشتریانش است

حسین عسکری گفت: بزرگترین دارایی بانک صنعت و معدن اعتماد مشتریان به برند این بانک بوده و بر همین اساس مهمترین رسالت ما مشتری محوری است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه ابهر که روز چهارشنبه چهارم دیماه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلان استانی و صنعتگران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: صاحبان بانک صنعت و معدن صنعتگران و کارآفرینان هستند و امیدواریم با عملکرد بهینه در بانک شاهد اقدامات مؤثری در زمینه توسعه صنایع در این منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه نیروی انسانی، افزایش سطح دانش و تخصص آنان و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال که ساختارها را متحول می کند و رابطه بانک و مشتری را بازتعریف می نماید، پیش نیاز بانکداری در دهه های آتی است.

عسکری بیان داشت: هدف ما این است که شعب خود را از نظر ساختار فیزیکی و نیروی انسانی به صورتی بهینه توسعه دهیم و با ایجاد فرهنگ مناسب و توسعه تعامل با مشتریان، مأموریت بانک را که تسهیل حرفه ای گری و اثربخش ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره ای است به انجام برسانیم.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون اختیارات شعب در دو مرحله افزایش یافته و مکانیزم هایی در نظر گرفته شده تا فرآیند ارائه تسهیلات، تسریع گردد. عسکری ادامه داد: مهمترین اصل برای جذب و حفظ مشتریان، اعتماد سازی است و اعتبار یک بانک نشأت گرفته از همین اعتماد می باشد که با اتکا به افزایش کیفیت و بهره وری در ارائه خدمات شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای معرفی بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک اثرگذارتر که در سطح استانداردهای جهانی یک بانک توسعه ای ظاهر می شود، لازم است تمامی تلاش خود را برای افزایش منابع بانک به کار بندیم و شعب در این میان نقش بسیار کلیدی دارند.

این عضو هیات مدیره بانک تاکید کرد: رضایت مشتریان ما در گرو مدت زمانی است که به آنان اختصاص می دهیم و ضرورت دارد برای ارزش آفرینی بیشتر تمام توان خود را به کار گیریم چرا که همه کارکنان یک سازمان مانند حلقه های یک زنجیر هستند و تعلل و کم کاری در یک بخش می تواند به سرعت در کار دیگر بخش های سازمان خلل ایجاد کند.

گفتنی است، حسین عسکری به اتفاق هیأت همراه در ادامه سفر خود به شهرستان ابهر از شرکت های نورد فولادکاران افق، مجتمع فولاد البرز غرب و فولاد ناب آرش در استان زنجان بازدید کرد و ضمن قرار گرفتن در جریان روند فعالیت این واحدهای تولیدی، خواستار تعامل بیشتر مدیران این شرکت ها با بانک صنعت و معدن شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا