بانک و بیمهبیمه

رشد پایدار بیمه میهن در نه ماهه سالجاری

مدیرعامل بیمه میهن از رشد پایدار ۷۰ درصدی و شاخص های عملکردی مثبت از ابتدای سالجاری در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط عمومی بیمه میهن، داریوش محمدی این مطلب را در گردهمایی فصلی مدیران ستادی و شعب که با هدف بازخوانی اهداف و بررسی و تبیین مسائل جاری شرکت برگزار شده بود، عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه میهن با ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله اخیر شرکت، به بررسی و تجزیه و تحلیل آن پرداخت و عملکرد شرکت را مطلوب و آن را نتیجه انسجام، همگرایی و تلاش آحاد کارکنان شرکت دانست و بر حفظ اتحاد و همدلی آنان در دستیابی به اهداف تاکید کرد.

همچنین بخوانید

وی حق بیمه تولیدی در نه ماهه سالجاری را حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بود، رشد بیش از۷۰ درصد را نشان می دهد.

محمدی گفت شرکت بر بسیاری از مشکلات گذشته فائق آمده و اکنون در همه حوزه ها اتفاقات خوبی رقم خورده است، بطوریکه صورت های مالی شفاف، پرداخت خسارت ها بویژه در حوزه درمان بروز شده و اکثر شاخص های عملکردی بهبود یافته است.

وی با قدردانی از تلاش های کارکنان ستادی و شعب و نیز شبکه فروش، وفاق و همدلی بین آنان را از عوامل کلیدی موفقیت های شرکت دانست و افزایش مسئولیت پذیری و مشارکت هر چه بیشتر در تحقق اهداف و
برنامه های شرکت را خواستار شد.

مدیرعامل بیمه میهن فروش متوازن و منطقی و وصول مطالبات را دو بال مهم و اساسی شرکت خواند و گفت همه باید روی این دو اصل متمرکز شویم و اهداف شرکت را تا پایان سال تحقق بخشیم. وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت تمامی مدیران و کارکنان، روند رو به رشد شرکت همچنان تداوم یابد.

رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز در این مراسم توسعه و بهبود وضعیت شرکت را مستلزم رسیدگی به وضعیت بیمه گذاران بویژه پرداخت سریع و بموقع خسارات زیاندیدگان دانست و بر خدمات دهی مطلوب به بیمه گذاران با برخورد خوش و روی گشاده تاکید کرد.

ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه سود حاصل از بیمه گری حدود ۱۰ درصد است گفت دست اندرکاران باید بدنبال کسب پرتفوهای بزرگ و سوده و در عین حال کم ریسک باشند و با سرمایه گذاری منابع آن، برای سهامداران و ذی نفعان سود ایجاد کنند.

وی بررسی و پرداخت خسارات معوق را گام مهم و حیاتی برای شرکت دانست و گفت کارکنان باید نظم و انضباط مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به مرور خسارات معوق پرداخت شود.

حمیدی همچنین نقش آموزش های هدفمند در توانمندسازی کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت این امر در بهبود عملکرد آنان و حل مشکلات شرکت تاثیرگذار است.

در این گردهمایی که با حضور معاونان و مدیران ستادی و شعب در هتل المپیک تهران برگزار شد، مشاور برنامه ریزی مدیرعامل و معاون فروش و توسعه بازار نیز به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فروش شرکت و عملکرد شعب پرداختند.

روسای شعب نیز در این جلسه به بیات نقطه نظرات، چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند و راهکارها و رهنمودهای لازم در این زمینه ارائه گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا