بانکبانک و بیمه

انتصاب اعضای هیات عامل بانک صنعت ومعدن درراستای اجرا حاکمیت شرکتی

دو تن از اعضای هیات عامل بانک صنعت و معدن در راستای اجرای حاکمیت شرکتی با احکامی از سوی مدیرعامل این بانک منصوب شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت ومعدن، در نشست شورای مدیران این بانک که امروز پانزدهم دیماه در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، اعضای هیأت عامل این بانک در قالب معاونین مدیرعامل معرفی شدند.

در این جلسه دکتر مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اهمیت تحقق حاکمیت شرکتی یادآور شد: اجرای حاکمیت شرکتی در بانک و شرکت های زیرمجموعه آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و به سرعت وارد مراحل اجرایی شود. وی همچنین تاکید کرد که اجرای این مهم متناسب با ماموریت های تخصصی و توسعه ای بانک صنعت و معدن عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: باید به سازمان نگاه سیستمی داشته، از فردمحوری دوری گزینیم و در انجام وظایف محوله نوآورانه عمل کرده و برند بانک صنعت و معدن را که مبدع روش های نوین درهمه ابعاد بانکداری، بخصوص بررسی طرح های صنعتی و نظارت بر اعطای تسهیلات بوده است، احیاء و حفظ نماییم.

در این نشست دکتر علی موحدنژاد عضو هیأت مدیره این بانک نیز با تأکید بر اهمیت رعایت شایسته سالاری عنوان داشت: در انتصابات بانک نگاه به درون سازمان داریم و اولویت ما انتخاب مدیران ارشد از میان افراد صاحب دانش و تجربه از مجموعه بانک بوده است و بی شک مسؤلیت سنگینی برای پیشبرد اهداف و سیاستهای بانک بر دوش مدیران و تصمیم گیرندگان آتی این مجموعه قرار دارد.

در حاشیه این جلسه و در راستای استقرار حاکمیت شرکتی دکتر علی حیدری به سمت معاون مالی و بین الملل بانک صنعت و معدن و بیژن اسدی به سمت معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات این بانک منصوب شدند. لازم به ذکر است دکتر منصور یوسفی نیا نیز پیشتر به منظور پیشبرد اهداف استقرار بانکداری شرکتی و بانکداری دیجیتال به سمت معاون فناوری و برنامه ریزی در این بانک منصوب شده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا