انرژی

حضور فعالان بخش معدن در یک رویداد ارائه نیازهای فناورانه

نخستین "رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی" با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت و همزمان با "دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین" در این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی از تاریخ ۵ تا ۷ بهمن ماه به مدت سه روز در دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی در سه بخش مسابقه ایده‌های ارزش‌آفرین، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌ بنیان و پنل ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌های بزرگ و صنعتی حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

«ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ» یکی از پنل‌های اصلی این رویداد خواهد بود. در کنار این پنل اصلی، نشست‌های B2B نیز برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید

«افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی»، «تهییج و ترغیب فناوران و نوآوران دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی»، «ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از ظرفیت آنها»، «جستجو و تجمیع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدن و ارائه راه‌های نوآورانه»، «ترغیب به نهادسازی در تامین منابع مالی ایده‌های معدن و صنایع معدنی»، «بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط» و «همگرایی و همنشینی بازیگران چندسویه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی» از جمله اهداف برپایی این رویداد محسوب می‌شوند.

«مبانی و فناوری‌های نوین معدن»، « مدیریت انرژی و آب در حوزه معدن و صنایع معدنی»، «مدیریت و بازاریابی»، «کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات حوزه معدن»، «فناوری نوین حوزه معدن و صنایع معدنی»، «مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست» و «مدیریت باطله معدن و پسماند» از جمله محورهای  این رویداد هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا