بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پرداخت الکترونیک سداد کامل ترین سبد پرداختی کشور را ارائه می‌کند

پرداخت الکترونیک سداد کامل ترین کانال های پرداختی کشور شامل کارتخوان، درگاه اینترنتی، اپلیکیشن پرداخت و USSD را به کاربران و مشتریان خود ارائه می کند.

 

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه سداد کامل‌ترین کانال‌های پرداختی کشور را به کاربران و مشتریان خود ارائه می کند، گفت: توانسته‌ایم با یکپارچه کردن محصولات حوزه پرداخت، به راه حل‌های متفاوتی در این عرصه برسیم که هم رضایت مشتریان را بدست آوریم و هم از تمام قابلیت‌های این کانال‌ها بهره ببریم.

همچنین بخوانید

داودیان امنیت و راحتی پرداخت وجوه در قبال کالا و خدمات فروخته شده برای کسب و کارها را بخش جدایی ناپذیر موفقیت درهرتجارت دانست و افزود: کارتخوان، درگاه اینترنتی، اپلیکیشن پرداخت ایوا و USSD، کانال‌های پرداختی سداد هستند که خدمات پرداخت را به سهولت و در بستری امن ارائه می کند.

معاون توسعه کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد تصریح کرد: در حال حاضر به واسطه سرویس هایمان در بزرگترین فرنچایزهای کشور اعم از دولتی و غیردولتی ارائه خدمت می‌کنیم، همچون مجموعه پلیس یعنی پلیس + ۱۰، راهنمایی و رانندگی و نیز قوه قضائیه، اداره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد در سراسر کشور که هرکدام از آنها در چندهزار نقطه از کشور در حال ارائه سرویس هستند و از خدمات پرداخت ما استفاده می کنند.

وی همچنین افزود: در حوزه خدمات الکترونیکی غیرحضوری بزرگترین تامین‌کننده های تاکسی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های اپ‌های موبایلی با ما کار می کنند. در واقع با نشانه گرفتن بزرگترین‌ها و کسانی که قطب کسب و کار در صنعت خود هستند نشان داده ایم، به خوبی می‌توانیم در عرصه های یاد شده ارائه خدمت کنیم که این خدمات به زودی شامل حوزه خدمات شهری نیز خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا