بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت توسن‌تکنو رتبه ۲۰۲ را در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرد

همایش شرکت‌های برتر ایران معروف به IMI-100 روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادیاز روابط عمومی توسن‌تکنو، این همایش به روال هر سال توسط سازمان مدیریت صنعتی و با هدف معرفی بنگاه‌های اقتصادی برتر ایران برگزار می‌شود. سازمان مدیریت صنعتی هرساله شرکت‌های ایرانی را بر اساس شاخص‌هایی مانند «بالاترین رتبه فروش»، «بالاترین ارتقای رتبه»، «بیشترین رشد فروش»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بیشترین اشتغال‌زایی»، «بیشترین سودآوری»، «بیشترین بازده فروش»، «بیشترین صادرات»، «بالاترین ارزش بازار» و برخی شاخص‌های دیگر نظیر «بهره‌وری کل عوامل» ارزیابی و معرفی می‌کند.

امسال نیز با ارزیابی به‌عمل‌آمده از شرکت‌ها بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۷، این سازمان برای بیست‌ودومین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش یا درآمد معرفی کرده که در این میان شرکت توسن‌تکنو توانسته است با توجه به افزایش میزان فروش و توسعه شبکه شرکای تجاری خود در سال مالی ۱۳۹۷، جایگاه ۲۰۲ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

همچنین بخوانید

این در حالی است که پیش از این توسن‌تکنو در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران طی سال مالی ۱۳۹۲ رتبه ۳۲۳ را کسب کرده بود و در ارزیابی جدید که مربوط به سال مالی ۱۳۹۷ است، توانسته رشدی چشمگیر را از منظر میزان فروش به‌دست آورد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا