امور زیربناییراه و ساختمانگردشگری

پروازهای ایران- چین کنسل نمی‌شود/ لغو شماری از تورهای ورودی آمریکا و کانادا به ایران

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه پروازهای چین برقرار است و کنسل نمی‌شوند، گفت: دو پرواز شانگهای و گوانجو بین چین و ایران برقرار است که این دو منطقه مبتلا به ویروس کرونا نیستند.

همچنین بخوانید

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره احتمال لغو پروازها از مبدا و به مقصد ایران به چین به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس «کرونا» اظهار داشت: دو پرواز شانگهای و گوانجو بین چین و ایران برقرار است که این دو منطقه مبتلا به ویروس کرونا نیستند.

وی ادامه داد: پروازهای چین برقرار است و کنسل نمی‌شوند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره لغو برخی از تورها به مقصد ایران و خسارت‌های ناشی از این اقدام گفت: تعدادی از تورهای ورودی از آمریکا و کانادا به مقصد ایران کنسل شده‌است که باید میزان خسارت وارد آمده به صنعت گردشگری بررسی شود.

اسعدی سامانی درباره کاهش پروازهای خارجی از ایران به دلیل تنش‌های اخیر اظهار داشت: در حال حاضر در شرایط غیر پیک سفرهای خارجی هستیم و مسافران خارجی کم‌تر شده‌اند اما پروازهای خارجی از ایران طبق برنامه انجام می‌شوند و اگر تغییری در برنامه‌ها باشد هم بسیار جزئی است.

وی درباره اثر مالیات بر سفرهای خارجی در میزان مسافرت‌ها گفت: سازمان امور مالیاتی اعلام کرد‌ه‌ است که این مالیات همان عوارض خروج از کشور است که رقم آن برای اولین بار ۲۲۰ هزار تومان، دومین بار ۳۳۰ هزار تومان و سومین بار ۴۴۰ هزار تومان تعیین شده و هنوز در مصوبه لایحه مالیات بر ارزش افزوده رقمی برای آن تعیین نشده است.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا