بورسبورس اوراق

ارزش بازار «سفارس» افزایشی بود

طی دی ماه؛

ارزش بازار شرکت سیمان فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۰ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال به ۵۶ هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سیمان فارس و خوزستان با سرمایه ۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

همچنین بخوانید

شرکت سیمان فارس و خوزستان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۲۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۶ هزار و ۶۶۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۸ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال به ۵ هزار و ۲۱ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سیمان فارس و خوزستان با افزایش ۱۰ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال معادل ۵۶ هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال محاسبه شد.

سفارس” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۶۳ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال به مبلغ ۴۳۲ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۸ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سیمان فارس و خوزستان طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۵۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال خریداری کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا