بورسبورس اوراق

ارزش بازار "والبر" به ۳۸ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش بازار گروه دارویی البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال به ۳۸ هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه دارویی البرز با سرمایه ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۸۰۵ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۹ هزار و ۷۳۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۹۰ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال به ۵ هزار و ۹۶ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی البرز ایران نیز با افزایش یک هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال معادل ۳۸ هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال محاسبه شد.

والبر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۳ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال به مبلغ ۱۶۸ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۰۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه دارویی البرز طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰۳ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا