بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت ستاره اول پرداخت‌یار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت،

شرکت ستاره اول از سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرد. از مهم‌ترین اهداف شرکت ستاره اول می‌توان به کوتاه کردن چرخه دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات، راحت‌ترین و سریع‌ترین روش خرید شارژ مشترکین اعتباری به صورت الکترونیکی و لحظه‌ای، توسعه و تنوع محصول با تحلیل نیاز مشترکین اشاره کرد. فعالیت‌های این شرکت منجر به حذف واسطــــه و توسعه فروش انواع محصولات همراه اول از جمله شارژ فوق‌العاده، بانوان، جوانان، وفاداری، دلخواه، مستقیم و شارژ اضطراری، انواع بسته‌های مختلف اینترنتی و پرداخت قبوض شده است. این شرکت به تازگی مجوز پرداخت‌یاری را از بانک مرکزی دریافت کرده است.

نگاهی به آخرین فهرست شرکت‌های پرداخت‌یار مجاز به انجام فعالیت / معرفی ۸۳ شرکت پرداخت‌یار


پرداخت یار کیست؟


پرداخت یاری به معنای «شخصیت حقوقی ثبت شده است که در چارچوب سند تدوینی و براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهندهٔ خدمات پرداخت و تفاهم‌نامهٔ منعقده با شرکت شاپرک فعالیت می‌کند. پرداخت یار پرداخت‌های بدون حضور کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را دریافت کرده و به شبکه شاپرک ارسال می‌کند.


پرداخت‌یار چه اختیاراتی دارد؟


طبق ماده ۸ آخرین ویرایش «الزامات و ضوابط اجرایی فعالیت پرداخت‌یاران و پذیرندگان پشتیبانی شده در نظام پرداخت کشور» روابط پرداخت‌یار و پذیرندگان پشتیبانی شده تابع قرارداد فی مابین بوده و پرداخت‌یار در ازای خدمات ارائه شده توسط خود مجاز به دریافت کارمزد از پذیرنده است. همچنین پرداخت‌یار جهت توسعه بازار و ارتقای کسب‌وکار خود، با رعایت اصول حاکم بر رقابت آزاد و عدم انحصار، مجاز به عملیات بازاریابی و تبلیغ خدمات خود خواهد بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا