بورسبورس اوراق

سود هرسهم «پاکشو» به ۳.۲۵۸ ریال رسید

شرکت گروه صنعتی پاکشو در صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه اعلام کرد سود هرسهم این شرکت به ۳ هزار و ۲۵۸ ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت گروه صنعتی پاکشو در ۹ ماه فعالیت منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ توانسته سود هرسهم را با رشد ۵۷ درصدی نسبت به دوره ۶ ماهه به ۳ هزار و ۲۵۸ ریال برساند.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را با رشد ۹۵ درصدی نسبت به مدت مشابه به رقم ۴ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال رسانده است. سود خالص را با افزایش ۹۹ درصدی مبلغ ۳ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته نیز با رشد ۶ درصدی به ۴ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال رسید.

«پاکشو» با توجه به فروش ۹ ماهه ۱۵۲ هزار و ۴۲۷ تنی محصولات خود به ارزش ۱۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریالی، سود ناخالص ۵ هزار و ۵۶ میلیارد ریالی شناسایی کرده است. این شرکت برای ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ تولیدات را ۷۰ هزار و ۱۱۷ تن و به مبلغ ۵ هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال پیش بینی کرده است.

در اهدافی که «پاکشو» در برنامه های خود تشریح کرده است به وضعیت بازار فروش و تولید ۳ ماه پایان سال اشاره کرده که آن را روند افزایشی اعلام کرد. همچنین با توجه به ماهیت فصلی صنعت شوینده و با توجه به روند فروش شرکت در سه ماهه پایانی سال های گذشته، پیش بینی شرکت از فروش پایانی سال ۱۳۹۸ افزایش یافته است.

همچنین مهمترین منابع برای تأمین مالی در سال جاری، بعد از دریافت تسهیلات بانکی می‌توان تغییر سیاست فروش از نسیه به نقد و کوتاه کردن دوره وصول مطالبات نام برد که مدیریت امیدوار است با حفظ این روند در دوره آتی نیز انجام شود و فروش کوتاه مدت به عنوان منبع دایمی تامین نقدینگی برای شرکت تبدیل شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا