بورسبورس اوراق

"سمگا" خریدار و فروشنده بود

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۴ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۶۰ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۹۶ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال به ۴۱۰ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران نیز با افزایش ۵۰ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال معادل ۴۴۶ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال محاسبه شد.

سمگا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۴۸ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال به مبلغ ۵۸۲ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۴ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۹۸ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا