ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

۹ گوشی دیگر هم به اندروید ۱۰ مجهز می‌شوند

2
ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند این شرکت به اندروید ۱۰ مجهز خواهند شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، مدتهاست که شرکت‌های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر کنند.

حالا به تازگی ال‌جی اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۹ گوشی هوشمند دیگر به اندروید ۱۰ که آخرین و جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب به شمار می‌رود، مجهز خواهند شد.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، ال‌جی سرانجام فهرست زمان بندی ارتقای محصولاتش به اندروید ۱۰ را تهیه و منتشر کرده است که در این فهرست اسامی ۹ گوشی دیگر که قرار است به زودی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید آپدیت و به روزرسانی شوند، آمده است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری از ال‌جی به دلیل به روزرسانی دیرهنگام محصولاتش به آخرین نسخه از اندروید به شدت انتقاد کرده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت کره ای این بار تصمیم گرفته است که از رقبای خود عقب نیفتد و بر اساس برنامه خود، جدیدترین زمان بندی ارتقای محصولاتش را در نخستین ماه از سال جاری میلادی ارائه و منتشر کرده است.

از جمله گوشی‌های ال‌جی که قرار است تا پایان سال جاری میلادی به اندروید ۱۰ مجهز شوند، می‌توان به دستگاههای زیر اشاره کرد:

LG V۵۰ ThinQ  ؛ ابتدای فوریه‌ ۲۰۲

LG G۸X ThinQ  ؛ سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲

LG G۷ ؛ سه‌ماهه‌ سوم ۲۰۲۰

LG G۸S  ؛ سه‌ماهه‌ سوم ۲۰۲۰

LG V۴۰  ؛ سه‌ماهه‌ سوم ۲۰۲۰

LG K۴۰S  ؛ سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۲۰

 LG K۵۰  ؛ سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۲۰

LG K۵۰S  ؛ سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۲۰

LG Q۶۰  ؛ سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۲۰

از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند،  Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا