بورسبورس اوراقفرابورس

عرضه اولیه ۱۰ درصد  سهام  ذوب روی اصفهان

در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت ذوب روی اصفهان، فرابورس ایران امروز میزبان شصت‌وهشتمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا) به نقل از فرابورس ایران، در آغاز این نشست خبری بهنام حسین‌زاده عضو هیات مدیر گروه صنعتی با ما که سهامدار عمده شرکت ذوب روی اصفهان است، گفت: این شرکت در سال ۷۷ در مجاورت شرکت با ما تاسیس شد که بعد از آخرین افزایش سرمایه در اواخر سال ۹۷ سرمایه ذوب روی اصفهان به ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده و ظرفیت سالانه این شرکت ۱۰ هزار تن است.

 وی افزود: صنعت روی کشور چین با ۵۰ میلیون تن، بزرگ‌ترین تولیدکننده روی در جهان است و در ایران در حال حاضر ظرفیت تولید شمش روی سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن و ظرفیت عملی حدود ۱۸۰ هزار تن است. 

عضو هیات مدیر گروه صنعتی با ما  اظهار داشت: شرکت ذوب روی اصفهان دارنده ۲.۱۳ درصد از سهام شرکت با ما است و شرکت با ما نیز مالک ۹۹.۷ درصدی شرکت ذوب روی اصفهان است.

حسین‌زاده در خصوص پتانسیل‌های شرکت ذوب روی اصفهان نیز  اعلام کرد:راه‌اندازی واحد کنسانتره سرب به ظرفیت ۲۰۰۰ تن کنسانتره سرب ۷۰ درصد از خروجی واحد لیچ ،  افزایش دسترسی به خاک پرعیار با توجه به راه اندازی معدن مهدی آباد از سال آتی،  امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی برای استحصال سایر مواد معدنی از جمله نیکل،کبالت و کادمیوم از کیک‌های لیچ از پتانسیل های این شرکت است.

خاطرنشان می شود: نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» به مناسبت معرفی شرکت ذوب روی اصفهان که ۱۰ درصد از سهام آن فردا در بازار دوم عرضه اولیه می‌شود، از آپارات فرابورس به نشانی  https://www.aparat.com/Ifb/live پخش شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا