بورسبورس اوراق

«کقزوی» با سود ۲۶ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد

شرکت شیشه قزوین در صورت های مالی ۹ماهه اعلام کرد که برای هرسهم ۲۶ریال سود پوشش داده و از زیان ۶ماهه رهایی یافته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت شیشه قزوین در سه ماهه سوم سال توانسته است زیان ۲۳۱ریالی هرسهم دوره ۶ماهه، به سود ۲۶ریالی برسد. از سوی دیگر زیان انباشته ۲هزار و ۸۵۲میلیارد ریالی دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به مبلغ یک هزار و ۵۵۹میلیارد ریالی برای دوره مالی ۹ماهه کاهش یافت.

این شرکت سود عملیاتی دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را مبلغ ۲۸۱میلیارد ریال و سود خالص را ۳۶میلیارد و۵۴۸میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین بخوانید

از سوی دیگر «کقزوی» در ۹ماه فعالیت خود تولید محصولات خود را ۱۰درصد نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش داده و به تولید ۲۱میلیون و ۴۰۵هزار مترمربع شیشه دست یافته است که فروش آن به ۱۵میلیون و ۱۸۷هزار مترمربع رسیده و در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۴۵درصد افزایش یافته است.

ارزش فروش این شرکت با رشد ۵۲درصدی به مبلغ یک هزار و ۳۱۹میلیارد و ۸۷۴میلیون ریال رسیده است.

این شرکت در اطلاعیه منتشر شده اعلام کرده است که دلیل عمده افزایش درآمد عملیاتی، افزایش فروش محصولات شرکت در ۳ماهه سوم و بیشترین افزایش در شیشه فلوت بی رنگ (ساده ) بوده است. همچنین دلیل عمده افزایش سایر درآمدهای عملیاتی سود حاصل از تسعیر ارز دارایی های ارزی بوده است.

«کقزوی» دلیل عمده افزایش سایر هزینه‌های غیرعملیاتی- اقلام متفرقه را جرایم مالیاتی ناشی از عدم توان پرداخت تعهدات مالیاتی در موعد مقرر بوده اعلام کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا