ارتباطات و فناوري اطلاعاتبانک و بیمه

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWeekend 7 برگزار می‌شود

گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور «IT WEEKEND7» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، این رویداد با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین و خلاقانه، بررسی چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌ها موفق و نوپا، در تاریخ اول اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور، افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین مطرح می‌کنند.

سخنرانی‌ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

همچنین در حاشیه این سخنرانی‌ها پنل های تخصصی، پنل های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در این رویداد از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا