بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

فراخوان حضور در سومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی

 

شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک، سومین دوره رویداد “نواندیشان فناوری‌های مالی” را برگزار می‌کند.

 

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در مرکز همایش‏های برج میلاد، سومین دوره رویداد “نواندیشان فناوری‌های مالی” را با هدف شناسایی تیم­های مستعد حوزه فینتک جهت ورود به دوره های شکل دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می کنند.

تیم‌‏ها و استارتاپ‏‌هایی که موفق به دریافت تأییدیه پذیرش از سوی کمیته ارزیابی ‏شوند، علاوه بر حضور رایگان در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، امکان حضور در مرکز آی‏فینک و شرکت در دوره شکل‏ دهی و شتابدهی این مرکز و استفاده از خدمات متنوع آن را بدست می‏آورند.

همچنین تیم‌‏های راه یافته به نمایشگاه، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و بسته هدایای ویژه‏ای برای استارتاپ‏‌های برتر دراختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

گروه‌‏های مورد ارزیابی:

· صاحبان ایده

· دارندگان طرح کسب و کار و MVP

· طرح‏‌های تجاری‏سازی شده در قالب شرکت‏‌های نوپا

مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir و تکمیل فرم‏های مربوطه و بارگذاری اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی مرکز آی‏فینک www.ifinc.ir  مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی:

– کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان است.

– حداقل و حداکثر تعداد مجاز اعضاء هر تیم به ترتیب ۲ و ۵ نفر (با احتساب سرتیم) می باشد.

– هر تیم فقط می‌تواند در یکی از سه گروه “صاحبان ایده”، “دارندگان طرح کسب و کار و MVP” یا ” طرح‏‌های تجاری‏ سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا ” ثبت نام کند.

– ایده‌‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏ های پرداخت باشند؛ در اولویت قرار دارند. جهت اطلاع از محورهای همایش به پایگاه اینترنتی http://conf.mbri.ac.ir/ebps۹ مراجعه نمایید.

– مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، مقیاس پذیری، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد، پتانسیل درآمدزایی طرح و عدم حضور در رویدادهای مشابه یا دوره‌‏های گذشته این رویداد از اهم شاخص‏‌های ارزیابی خواهند بود.

– مسئولیت و تبعات قانونی هر گونه کپی ‏برداری از ایده‏ها و طرح‌‏های ثبت شده قبلی بر عهده تیم‏های ارائه ‏دهنده خواهد بود.

– هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه‏سازی جهت حضور تیم‏های برتر در نمایشگاه توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.

در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، مراتب را به آدرس الکترونیک [email protected] و یا شماره تلفن ۷۲۳۵۱۵۰۰-۰۲۱ (در ساعات اداری) منعکس نمایید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا