بانکبانک و بیمه

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد: افتتاح چهلمین شعبه بانک توسعه تعاون در استان تهران

به مناسبت دهه مبارک فجر چهلمین شعبه بانک توسعه تعاون در استان تهران منطقه نارمک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز که به همراه فتاحی و عصارزاده اعضای هیات مدیره بانک در محل شعبه جدید نارمک حضور یافتند اظهار داشت: شصت درصد گردش مالی کشور در استان تهران انجام می‌شود، ازاین‌رو نظام بانکی بیش از نیمی از شعب خود را در این استان متمرکز نموده است.

وی افزود: با توجه به رسالت و مأموریت بانک توسعه تعاون درراستای خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشور از طریق حمایت و تأمین مالی تعاونگران و کارآفرینان، شعب این بانک در پراکندگی گسترده جغرافیایی در سطح کشور آماده خدمات‌رسانی هستند و درصدد هستیم با راه‌اندازی دو شعبه در محدوده پونک و آذری، پوشش جغرافیایی خدمات بانکی در استان تهران را افزایش دهیم.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به لزوم تکریم مشتریان و روان‌سازی فرآیند اعطای تسهیلات عمومی گفت: شایسته است همکاران بانک توسعه تعاون با رعایت آداب مشتری مداری، ضمن ارائه خدمات بهینه، راهنمای مشتریان در ارائه بهترین راهکارها در دریافت خدمات بانکی باشند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه خاطرنشان کرد: درحالی‌که نسبت مصارف به منابع بر اساس عرف شبکه بانکی ۸۵درصد است، بانک توسعه تعاون در بسیاری از استان‌ها باهدف حمایت مالی از بنگاه‌های تولیدی و تعاونی این نسبت را در حد نزدیک صد در صد و حتی بیشتر از صد در صد محقق نموده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با تخصیص گسترده و بهینه منابع جهت اعطای تسهیلات در سراسر کشور و با اجرای طرح‌های ملی و توسعه‌ای در استان‌ها، نهایت اهتمام و التزام را برای خدمات‌رسانی گسترده داشته است و چنانچه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، تعاونگران و بخش خصوصی در تجهیز منابع، به این بانک توجه کافی داشته باشند، توان تسهیلات دهی بانک تقویت خواهد شد.

وی همچنین به اجرای طرح تعاون، اشتغال، بازار ((تاب)) اشاره نمود و افزود: بانک توسعه تعاون برای اجرای این طرح ملی آمادگی و اراده لازم را دارد و با مشارکت در این طرح، زمینه رونق در تعاون و تولید را فراهم می‌نماید.

محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران در ابتدای برنامه، در خصوص نحوه انتخاب مکان، تجهیز و انتخاب همکاران شعبه نارمک توضیحاتی ارائه نمود.

گفتنی است در این جلسه، سید باقر فتاحی و امیر هوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش، محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و یکتا مدیر امور فناوری بانک توسعه تعاون حضور داشتند.

شایان‌ذکر است شعبه تازه تأسیس بانک توسعه تعاون در نارمک، میدان نبوت، خیابان شهید آیت جنوب، بعد از آقایی واقع گردیده است و آماده خدمات‌رسانی به همشهریان محترم می‌باشد.

    

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا