ارتباطات و فناوري اطلاعاتبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

«حسن مختاریان» به عنوان فناور برتر پارک فناوری پردیس انتخاب شد

در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس؛ از فناوران برتر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، «حسن مختاریان» مدیر توسعه محصول شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا»، دارای ۴ مقاله و ۲ اختراع، مؤثر در تولید و توسعه ۳ محصول دانشی، عضو انجمن‌ نرم‌افزارهای کاربردی و انجمن نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، عضو منتخب کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دارای جایزه جشنواره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از فناوران برتر پارک فناری پردیس انتخاب و از وی تقدیر شد.
«سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت (مهم‌ترین معیار)»، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» معیارهای انتخاب فناوران برتر بود در این رویداد بود.
انتخاب فناوران و برگزیدگان پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شد که در نهایت چهار نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند. طی این رویداد که برای نخستین بار و در هشتمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس اجرا شد، ۴ فناور برتر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا