صنعت، معدن، تجارت

داتیس خودرو نخستین روغن موتور ژاپنی را وارد بازار می‌کند

استاد چیره دست ژاپنی به ایران رسید؛ سرانجام پس از سال‌ها، خلا وجود روغن موتوری با کیفیت و اصیل در بازار حل شد و تنها روغن موتور تولید ژاپن وارد ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   شرکت داتیس خودرو که در زمینه حمل و نقل پاک و خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی مشغول به کار است، به عنوان نماینده انحصاری روغن موتور تاکومی،  از ورود این محصول به کشور خبر می‌دهد.

تاکومی تنها روغن موتور در بازار روانکاوها خواهد بود که از صفر تا صد تولید و بسته‌بندی آن در ژاپن انجام می‌شود و برخلاف دیگر روغن موتورهای موجود در بازار، قرار نیست در کارخانه‌های وابسته در کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا مالزی تولید و بسته‌بندی شود.

تاکومی از سال ۲۰۰۹ تا امروز عنوان با کیفیت‌ترین روغن موتور را یدک می‌کشد و در تمام این سال‌ها سعی مدیران آن حفظ کیفیت و باز نشدن پای نمونه‌های غیر اصلی به بازار کشورهای دیگر بوده است.

میلاد علینقی مدیر عامل شرکت داتیس خودرو با اشاره به فعالیت‌های دوستدار محیط زیست داتیس خودرو در سال‌های گذشته، اظهار کرد: شرکت داتیس خودرو پیش از این با راه‌اندازی اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در کشور، خدمات به این دسته از خودروها را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده و روغن موتور تاکومی را نیز به عنوان تنها روغن موتور استاندارد برای استفاده در خودروهای هیبریدی وارد ایران کرده است.

تنها روغن مخصوص خودروهای هیبریدی در ایران

تاکومی برای هر سلیقه‌ای روغن خاص خود را دارد. از ماشین‌های رالی و مسابقه‌ای تا خودروهای دیزلی، تاکسی و حتی هیبریدی‌هایی که به تازگی پایشان به کشور باز شده است. تاکومی ژاپن، تنها روغن موجود در ایران است که روغن موتور ویژه خودروهای هیبریدی را تامین می‌کند.

علت متمایز بودن روغن موتور ویژه موتورهای هیبریدی تعدد روشن و خاموش شدن موتور در یک دوره حرکتی است. روغن‌های تاکومی با دارا بودن تاییده تویوتا و لکسوس ژاپن، روغنی توصیه شده برای خودروهای هیبریدی است.

با توجه به این موضوع که هر خودرویی با توجه به نوع ساخت، شرایط استفاده و آب و هوای منطقه، به روغن موتور خاص خود نیاز دارد و نمی‌توان برای تمامی خودروها، راننده‌ها و جاده‌ها یک نسخه واحد پیچید، تاکومی با سبدی پر به بازار ایران می‌آید.

روغن موتور ویژه خودروهای عمومی

روغن موتور یک تاکسی با روغن موتور خودرویی که صاحبش تنها برای سفرهای کوتاه شهری از آن استفاده می‌کند، تفاوت‌های بسیاری دارد، تفاوت‌هایی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. شرکت داتیس خودرو به‌عنوان نماینده انحصاری روغن تاکومی در ایران، به این تفاوت‌ها توجه کرده و دو گروه روغن موتور برای نیازهای مختلف به بازار ایران عرضه کرده است.

روغن ویژه خودروهایی که پس از هر بار استارت خوردن بیش از صد کیلومتر پیمایش دارند و روغن مخصوص خودروهایی که با هر بار روشن شدن فاصله کوتاهی را طی می‌کنند.

روغن موتور تاکومی ژاپن در ویسکوزیته‌های مختلف توسط شرکت داتیس خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود تا نیاز دارندگان خودروهای روز دنیا برطرف شود. این روغن درحال حاضر در ۲۱ کشور دنیا از جمله روسیه، کره‌جنوبی، ژاپن و چین مصرف می‌شود و خودروسازان بزرگ کره‌ای، ژاپنی و اروپایی از جمله کیا، هیوندای، تویوتا، لکسوس و برندهای معتبر اروپایی آن را برای خودروهای خود توصیه کرده‌اند.

علینقی از ورود نخستین محموله از سبد روغن‌های تاکومی پس از اخذ گواهینامه‌های سازمان ملی استاندارد توسط شرکت داتیس خودرو خبر داد و گفت: به زودی شبکه فروش روغن‌های تاکومی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و علاقه مندان به اخذ عاملیت فروش در سراسر کشور می‌توانند برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۳۰۶، واحد امور نمایندگان تماس بگیرند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا