امور زیربناییراه و ساختمان

هیچ راهی برای ورود اکیپ امداد و گروه‌های خدمات برق و آب بسته نیست/خاموشی ٢٠٠ روستای رودسر

فرماندار رودسر گفت: هیچ راهی برای ورود اکیپ امداد و گروه‌های خدمات برق و آب بسته نیست

همچنین بخوانید

حسین اسماعیل‌پور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت منطقه رودسر و توابع آن پس از  بارش برف بی‌سابقه در استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر ۴٠ درصد منطقه و ٢٠٠ روستا در خاموشی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: دو فیدر برق رودسر که از رشت تامین می‌شود، قطع شده‌اند تا زمانی که برق فیدری وصل نشود، برق منطقه پایدار نیست.

فرماندار رودسر تاکید کرد: مشکل تامین برق خارج از شهرستان رودسر است و اتصال آن ارتباطی به وضعیت شبکه راهی ندارد هر چند که تمام راه‌های اصلی منطقه هم باز هستند.

اسماعیل‌پور گفت: تمام محورهای این منطقه به جز محدوده اشکورات باز هستند و راه‌های روستایی و راه‌های فرعی مسدود مانده هم تا امشب بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: فعلا روستاهای بخش مرکزی هم آب ندارند. خوشبختانه با قطعی گاز مواجه نبودیم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه کل منطقه حداقل تا دو روز در قطعی برق و خاموشی به سر می‌بردند، گفت: برای فعال بودن نانوایی‌ها که حداقل نیاز مردم برطرف شود از موتور برق و برق مساجد استفاده کردیم.

اسماعیل‌پور تاکید کرد: به‌طور قابل توجهی با پارگی سیم و کابل‌های برق و شکستگی تیر برق مواجه هستیم. ممکن است بهبود این شرایط و تعمیرات زمان ببرد.

وی افزود: در حال حاضر ١٩ اکیپ برای تعمیرات برق در منطقه مستقر شده‌اند و هیچ راهی برای ورود گروه‌های امدادی و خدمات‌رسان بسته نیست اما باید در ۴۴٠ روستا خدمات ارائه دهند که حجم کار بسیار زیاد است.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا