بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

حضور پرداخت‌نوین در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

پرداخت‌نوین در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با شعار “فردایی نوین با پرداخت‌نوین” میزبان شرکت کنندگان در این همایش خواهد بود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین، همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد با محوریت «دگردیسی دیجیتالی» برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند یافت شرکت پرداخت نوین با استقرار غرفه در محل نمایشگاه، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داد و شرکت پرداخت نوین با شعار “فردایی نوین با پرداخت‌نوین” در غرفه ۱۸ طبقه همکف میزبان شرکت کنندگان در این همایش خواهد بود.

مهمترین هدف برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک در سطوح داخلی و بین‌المللی است.

«اقتصاد دیجیتالی»، «شفافیت، اعتمادسازی و نظارت دیجیتالی» و «دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها» ۳ محور اصلی این همایش است همچنین راهبری دیجیتالی، حقوق و مقررات در اقتصاد دیجیتالی، فناوری‌های نوین اکوسیستم اقتصاد دیجیتالی، فناوری‌های نوین ‌نظارتی (Regtech) و بانکداری بدون بانک هم از جمله زیر محورهای همایش خواهد بود.

انتخاب بانک‌ها و شرکت‌های برتر و نوآور یکی از فعالیت‌های جنبی همایش‌سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که این مهم در قالب جشنواره‌ مرحوم دکتر نوربخش انجام خواهد شد.

همچنین برگزاری مسابقات مختلف، با رعایت سه معیار نوآورانه‌بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار دارد.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی و ارائه آخرین نوآوری‌ها، خدمات و دستاوردهای شرکت‌ها، بانک‌ها، استارت آپ‌ها و سایر فعالان حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد.

قرار است در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مقالات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا