بورسبورس اوراق

«کیمیا»، ۹ماهه ۱۴۹۶ ریال سود کنار گذاشت

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان در صورت های مالی ۹ماهه خود اعلام کرد برای هرسهم یک هزار و ۴۹۶ریال سود کنار گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان توانسته در ۹ماه از فعالیت خود منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ سود عملیاتی را با رشد ۶۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به مبلغ ۳۱۸میلیارد ریال برساند. همچنین سود خالص شرکت نیز با افزایش ۶۳درصدی به ۳۴۴میلیارد ریال رسید.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد سود هرسهم تحقق یافته با افزایش ۶۳درصدی به یک هزار و ۴۹۷ریال بالغ شد و سود انباشته نیز ۸۰۲میلیارد ریال منتشر شده است.

«کیمیا» در تشریح اهداف و برنامه های راهبری خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در برنامه های شرکت تولید کننده انواع کنسانتره سولفیدی و اکسیدی سرب و روی با کیفیت مطلوب قرار دارد و با توجه به نقش و اهمیت روز افزون این محصول در صنایع پایین دست، این شرکت مصمم است جهت دستیابی بهتر به اهداف ترسیم شده و افزایش سوددهی و همچنین تامین نیاز شرکت‌های تولید کننده شمش و جلب رضایت مشتریان خود، در چارچوب سیستم مدیریت کیفیت شرکت عمل کند و براساس استانداردهای بین‌المللی و رعایت استانداردهای ملی و الزامات قانونی و نیازمندیهای خاص مشتریان اقدام کند.

این شرکت  در این راستا به دنبال افزایش راندمان تولید و بهبود کیفیت محصولات با استفاده از روشهای نوین است، همچنین شرکت همواره جهت ارتقای سوددهی درصدد برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تولید و فروش در زمان مناسب(L.M.E بالا) است تا از این طریق موجبات رشد سوددهی را فراهم کند.

«کیمیا» در جهت تکمیل طرح های توسعه خود اعلام کرد که طرح‌های توسعه‌ای شرکت در قالب افزایش سرمایه در دست پیگیری است که طی طرح توجیهی افزایش سرمایه در ۲۲دی۱۳۹۸ به اطلاع سهامداران رسیده است.

این شرکت علاوه بر شرکت های سرمایه‌پذیر قبلی که اکثراً از روند سوددهی مناسبی برخوردار هستند و با هدف تحصیل سرمایه‌گذاری‌های سودآور، اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت توسعه معادن فلات زرین کیمیا و توسعه معادن زرین صبا کرده است. همچنین در این راستا در افزایش سرمایه شرکتهای زرین روی کاسپین و توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد شرکت کرده است که توضیحات تکمیلی در گزارش توجیهی افزایش سرمایه ارایه شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا