بورسبورس اوراق

پرتفوی بورسی "شفا” با رشد ۱۶هزار میلیارد ریالی منتشر شد

شرکت سرمایه گذاری شفا دارو ، پرتفوی ۶ماهه بورسی خود را با رشد ۱۶هزار و ۷۶میلیارد و ۶۳۶میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم ۱۸ریال زیان شناسایی کرده است. همچنین زیان عملیاتی این شرکت به ۲۶میلیارد و ۳۴۶میلیون ریال رسیده است.

این شرکت، زیان خالص دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را ۲۱میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۲۰۶میلیارد ریال اعلام کرد.

“شفا” در ۶ماه فعالیت با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، از رشد ۱۶هزار و ۷۶میلیارد و ۶۳۶میلیون ریالی پرتفوی خود خبر داد.

سرمایه گذاری شفا دارو در این گزارش، بهای تمام شده پرتفوی بورسی خود را با افت ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریالی مبلغ ۲هزار و ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد و ارزش بازار خود را با افزایش ۱۰هزار و ۹۳۷میلیارد ریالی مبلغ ۱۸هزار و ۸۷میلیارد ریال منتشر کرد.

در آخرین گزارشی که از این شرکت منتشر شده است کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده به مبلغ ۴۱۲میلیارد و ۹۴میلیون ریال بالغ شده و کل مبلغ سهام واگذار شده ۴۴۴میلیارد و ۵۶۶میلیون ریال اعلام شد که از این واگذاری به سود ۹میلیارد و۴۰۲میلیون ریالی رسیده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا