امور زیربناییراه و ساختمان

راهی که وزیر قبلی برای ایجاد سامانه املاک پیمود، به سرانجام نرسید/ ما سامانه را زودتر از موعد مقرر تحویل دادیم/ ثروت‌اندوزی در حوزه مسکن را مهار می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از امروز سامانه اسکان و املاک شروع به کار خواهد کرد تا بتوانیم بدون آنکه کسب و کارهای حوزه مسکن را به خطر بیندازیم، ثروت‌اندوزی در این حوزه را مهار کنیم. همچنین حباب از این بازار را هم خارج کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در مراسم رونمایی از سامانه اسکان و املاک با بیان اینکه برای اجرای قانون مالیات‌های مستقیم، تکلیفی را برای ایجاد سامانه ملی اسکان و املاک برعهده وزارت راه و شهرسازی قرار دادند، اظهار داشت: باید ظرف یک مدت معین این سامانه اجرا می‌شد. در دوره قبل زمان وزیر وقت، هرچند پیگیری‌های وسیعی انجام شده بود اما گفته شد که سهم وزارت راه و شهرسازی در بین بانک‌های اطلاعاتی کمترین است و این اطلاعات در اختیار این وزارتخانه قرار ندارد.

وی افزود: در دوره جدید شاهد آن بودیم که راهی را که وزیر وقت پیموده به سرانجام نرسیده است و ما باید این سامانه را تکمیل و از آن عبور کنیم. از این رو با غیرت جوانان و از روش دیتا ماینینگ این بستر را فراهم کردیم و از امروز سامانه اسکان و املاک شروع به کار خواهد کرد تا بتوانیم بدون آنکه کسب و کارهای حوزه مسکن را به خطر بیندازیم، ثروت‌اندوزی در این حوزه را مهار کنیم. همچنین حباب از این بازار را هم خارج کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جوانان غیرتمند در یک مدت‌زمان کوتاه توانستند این سامانه را راه‌اندازی کنند، گفت: پیش از موعد مقرر و قبل از پایان سال توانستیم به تعهد خود عمل کنیم و امروز سامانه رونمایی می‌شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا