ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

کمک ۱۰ میلیارد دلاری ثروتمندترین فرد جهان به حفظ محیط زیست!

ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرده که قصد دارد ۱۰ میلیارد دلار از ثروت خود را در راستای مقابله با تغییرات آب و هوایی در جهان خرج کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، جف بزوس، مدیر شرکت آمازون که به عنوان ثروتمتندترین فرد جهان شناخته می‌شود، اعلام کرده که می‌خواهد ۱۰ میلیارد دلار از سرمایه خود را به منظور حفاظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی در جهان وقف و خرج کند.

از آنجاکه سال‌هاست دانشمندان و فعالان محیط زیست در خصوص تغییرات آب و هوایی در جهان به دولتمردان در کشورهای مختلف هشدار داده اند و این تغییرات نیز در سال های اخیر مشکلات و دردسرهای بزرگ و جبران ناپذیری را در سراسر جهان ایجاد کرده است، جف بزوس – مدیرشرکت آمریکایی آمازون – که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان به شمار می رود، روز دوشنبه از اختصاص دادن یک بودجه ۱۰ میلیارد دلاری از ثروت و سرمایه شخصی خود به منظور محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی خبر داده است.

همچنین بخوانید

وی در این خصوص ابراز امیدواری کرده که شاید بتواند با ثروت و سرمایه گذاری در این بخش، کمک کوچکی در راستای حفظ محیط زیست در ایالات متحده و بسیاری دیگر از کشورهای جهان کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا