بورسبورس اوراق

سود هر سهم "ساینا" 208 درصد افزایش یافت

شرکت صنایع بهداشتی ساینا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ هزار ۶۱۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۵۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۰۸ درصدی برخوردار است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع بهداشتی ساینا در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶۱ میلیارد ۵۲۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۶۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۰۸ درصدی برخوردار است.

شرکت صنایع بهداشتی ساینا افزایش ۷۵ درصدی در فروش را از جمله دلایل افزایش سود هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته اعلام کرده است.

این شرکت فرابورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۲۴۸ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۳۲۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

“ساینا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا