بانکبانک و بیمه

لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است

فرشید فرخ نژاد گفت: هدف اصلی نظام بانکی به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها که ۲۷ بهمن ماه در مرکز آموزش بانک ملی با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی نظام بانکی کشور به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است که این امر با داشتن نیروهای متعهد و متخصص امکان پذیر است و بدون داشتن چنین کارکنانی، نمی توانیم به شهروندان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم.

فرخ نژاد افزود: یکی از موارد مهم سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی، موضوع آموزش و برگزاری آزمون های علمی است که باعث می شود کارکنان نظام بانکی با صداقت، تعهد و تخصص، هم مشاوری امین برای مشتریان باشند و هم تلاش می کنند در فضای خلاق و نوآور با تسهیم دانش و تبادل اطلاعات با یکدیگر خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بدون شک نیروهایی که ویژگی هایی همچون دانش، تعهد، اخلاق و تخصص دارند، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار می کنند و خدمات مناسبی در اختیار آنها قرار می دهند.

فرخ نژاد تأکید کرد: همکاران سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به روز رسانی کنند که امیدواریم با سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نیروی انسانی و آموزش بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم و رضایت آن ها که در حقیقت رضایت خداوند است را کسب کنیم.

در پایان این مراسم از بانک رفاه به عنوان بانک برتر به دلیل کسب رتبه اول در دومین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و اداره آموزش و توسعه دانش این بانک با اهدا لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا