بورسبورس اوراق

«ولغدر» سود هر سهم را ۳۴۸ریال اعلام کرد

شرکت لیزینگ خودرو غدیر در صورت‌های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد که سود هر سهم شرکت به ۳۴۸ریال رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت لیزینگ خودرو غدیر اطلاعات و صورت های مالی یکساله خود را منتشر کرد. در این گزارش اعلام کرد سود خالص به ۱۸۴ میلیارد ریال رسیده و سود انباشته پایان دوره شرکت به مبلغ ۲۱۴میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در سال مورد گزارش نسبت به سال مالی گذشته توانسته سود عملیاتی را با رشد ۴۶درصدی همراه سازد و سود هرسهم را با افزایش ۳۱درصدی به مبلغ ۳۴۸ریال برساند.

«ولغدر» در این گزارش اعلام کرد که یک دستگاه ملک ۵طبقه با کاربری تجاری اداری واقع در خیابان کریمخان زند که به موجب حکم دادگاه در ازای بدهی سنواتی یکی از مشتریان بدحساب توقیف و به نام شرکت لیزینگ منتقل شده و پس از برگزاری مزایده در تاریخ ۸بهمن۱۳۹۷ سند به نام شرکت منتقل شد و ملک مورد نظر در تاریخ ۴اردیبهشت۱۳۹۸ تخلیه و به تملک این شرکت رسید. ملک مورد نظر به مبلغ ۱۹۸میلیارد ریال کارشناسی شد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شرکت اصلی مجوز فروش آن صادر شده است.

این شرکت در نظر دارد که با لحاظ منابع و ریسک ها، و افزایش وصول مطالبات به ویژه معوقات سنواتی و تامین منابع و همچنین مذاکره به منظور انعقاد قراردادهای جدید در جهت گسترش عملیات لیزینگ اقدام کند و با حفظ جایگاه بورس و ارتقای آن با توجه به عملکرد شرکت، هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف سازمان و سهامداران گام بردارد و با گسترش حوزه فعالیت لیزینگی خود در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی نقش شایسته و سهم اندکی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی ایفا کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا