بورسبورس اوراق

پوشش سود ۱۵۶۵ریالی برای هر سهم «غچین»

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه اعلام کرد به ازای هرسهم توانسته یک هزار و ۵۶۵ریال سود پوشش دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین در دوره ۶ماهه فعالیت خود به سود عملیاتی ۲۵۶میلیارد ریالی و به سود خالص ۲۸۱میلیارد ریالی دست یافته است.

این شرکت سود انباشته ۶ماهه را ۴۱۶میلیارد ریال اعلام کرده است و به سود یک هزار و ۵۶۵ریالی برای هرسهم رسیده است.

«غچین» در این گزارش فروش ۶ماهه خود را ۱۴هزار و ۳۱۴تن را به ارزش یک هزار و ۲۷۳میلیارد ریال اعلام کرد که در این دوره به سود ناخالص را ۱۴۲میلیارد و ۳۹۳میلیون ریال دست یافته است.

این شرکت در حال حاضر طرح بازسازی کارخانه را در دست توسعه دارد و در دوره ۶ماهه این پروژه ۲۷درصد پیشرفت داشته است. همچنین این شرکت طرح های دیگری در دست اقدام دارد که پیش بینی کرده است ۳۱خرداد۱۴۰۰ از آنها بهره برداری می کند.

«غچین» در تشریح برنامه های خود جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرد که شرکت در تلاش برای تکمیل طرح های توسعه از محل افزایش سرمایه خواهد بود. علاوه بر این برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود داشته اعلام کرد که شرکت تمامی تسهیلات اخذ شده را تسویه کرده است و سعی بر تحصیل مبالغ مورد نیاز طرح های توسعه را از محل افزایش سرمایه دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا