صنعت، معدن، تجارت

تشکیل ۷۳ هزار پرونده تخلف صنفی تا پایان بهمن

معاون ازرسی سازمان صمت تهران گفت: بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات، با حضور بازرسین سازمان صمت استان و اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با قدرت و توان بیشتر انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عزیزاله افضلی اعلام کرد: طی یازده ماهه امسال بیش از ۵۷۵۰۰ مورد بازرسی در سطح استان انجام شده که در این راستا ۷۳۴۵۰ مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲۷,۳۵۹ میلیارد ریال تنظیم که نسبت به سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان همچنین گفت: گشت‌های مشترک بازرسی نیز با ۸۰۹۴ مورد انجام گرفته که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در بازه زمانی ده ماهه امسال، در استان تهران بیش از ۶۲۳۰۰ مورد بازرسی با ۱۰۳۱پ رونده به ارزش ریالی ۱۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اعلام کرد: شکایات صنفی اعلام شده به این سازمان به دو طریق حضوری با ۱۹۸۵۷ مورد و تلفنی ۴۵۰۶۰ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۲۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه ۱۲۴.ir مطرح نمایند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا