بورسبورس اوراق

"وبشهر" تنها فروشنده بود

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۳۹۶ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۹ هزار و ۱۳۵ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۶ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال به ۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر با افزایش ۶ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال معادل ۴۵ هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال محاسبه شد.

وبشهر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال به مبلغ ۴۳ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا