بورسبورس اوراق

"تاصیکو" از واگذاری‌های خود به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۲۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۲ هزار و ۹۹۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۳۰ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۹۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال به ۲۳ هزار و ۹۰ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با افزایش ۲۳ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال معادل ۱۵۴ هزار و ۴۹۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال محاسبه شد.

تاصیکو” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال به مبلغ ۴۵۷ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۲۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۳۰ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا