بورسبورس اوراق

ارزش بازار "وتوصا" افزایشی بود

ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۹۹۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

همچنین بخوانید

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۶۹ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال به ۴ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال رسید. در حالی که ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با افزایش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال معادل ۱۱ هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال محاسبه شد.

وتوصا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال به مبلغ ۳۵۱ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا