بورسبورس اوراق

دوره‌های آموزشی ویژه تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تمدید شد

براساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، به دلیل حجم بالای متقاضیان شرکت در دوره‌های تمدید، عدم اتمام دوره‌های در حال برگزاری و هم چنین تعطیلی تمامی مراکز آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا، با موافقت کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی و تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای تا پایان شهریورماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بسیاری از مراکز برگزاری دوره‌های تمدید با حجم بالای متقاضیان روبرو بوده و عملاً امکان اتمام دوره‌ها تا مهلت مقرر وجود نداشت و از طرفی شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی مراکز آموزشی شده است، بنا به پیشنهاد این مرکز و موافقت کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، مهلت شرکت در این دوره‌ها تا پایان شهریورماه سال آینده تمدید شد.

شاهین احمدی با اشاره به دستورالعمل تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، مصوب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: تمامی افرادی که اعتبار گواهی‌نامه‌های آنان به پایان رسیده است، لازم است با شرکت در دوره‌های آموزشی مصوب و اخذ حد نصاب لازم، نسبت به تمدید گواهی‌نامه خود اقدام کنند.

برای اطلاع از شرایط و مصوبات نحوۀ تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، به تارنمای مرکز آموزش به نشانی https://icmc.seo.ir مراجعه کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا