بورسبورس اوراق

مروری بر پرتفوی بهمن ماه "اعتلا"

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۶۲۰ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال به ۴ هزار و ۵۹۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۹۷۹ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

همچنین بخوانید

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۴۶ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال به یک هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز نیز با افزایش ۶۲۰ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۵۹۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال محاسبه شد.

اعتلا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۴۳ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال به مبلغ ۴۷۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۲۶ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام چند شرکت بورسی به مبلغ ۴۹۰ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا