بورسبورس اوراقخودرو

سودآوری «ساینا» افزایشی شد

شرکت صنایع بهداشتی ساینا در صورت های مالی یکساله خود از افزایش ۲۰۸درصدی سودآوری خود خبر داد و اعلام کرد سود هرسهم این شرکت از ۸۵۰ریالی سال مالی گذشته، امسال به ۲هزار و ۶۱۵ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، سود عملیاتی را با افزایش ۱۵۵درصدی مبلغ ۳۴۵میلیارد ریال و سود خالص را با افزایش ۲۰۸درصدی مبلغ ۲۶۱میلیارد ریال اعلام کرده است.

 همچنین سود انباشته پایان دوره این شرکت با رشد ۲۴۸درصدی به ۳۲۲میلیارد ریال رسید و توانست به ازای هرسهم ۲هزار و ۶۱۵ریال سود بسازد.

همچنین بخوانید

«ساینا» در یک سال گذشته توانسته ۳۱هزار و ۴۴۵تن از محصولات خود را به ارزش یک هزارو ۶۳۶میلیارد ریالی برساند در حالی که در سال مالی گذشته میزان فروش خود را ۲۹هزار و۸۷۲تن و به ارزش ۹۳۶میلیارد ریال  اعلام کرده بود.

 در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته اعلام کرد افزایش احتمالی نرخ مواد اولیه و دستمزد مستقیم و سربار وجود دارد که  ۲۰درصد رشد عوامل مورد انتظار است.

این شرکت همچنین در تشریح برنامه های خود در جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرد  در نظر دارد در سال مالی آتی اقدام به معرفی برندهای جدید با محصولات فعلی و محصولات جدید از جمله صابون مایع و شامپو کند.  زیرساخت های طرح های فوق نیز در سال مالی جاری فراهم شده است. علاوه بر این محصولات جدید و متنوع با برندهای جدید و ارتقا کیفیت بهتر و متناسب نیاز بازار مصرف از برنامه های مهم «ساینا» است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا