بورسبورس اوراق

"خبهمن" از واگذاری های خود به سود رسید

گروه بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه بهمن با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۳ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۸۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال به ۵ هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه بهمن با افزایش ۳ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال به ۳۷ هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.

خبهمن” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال به مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا