انرژی

اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در پایتخت انرژی کشور

ایسنا/بوشهر مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس از اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با کروناویروس در سطح منطقه ویژه پارس خبر داد.

سید پیروز موسوی با اعلام این خبر و تشریح اقدامات انجام شده تاکنون افزود: تاکنون هیچ موردی از این بیماری در سطح منطقه ویژه پارس (بین شرکتها و کارکنان مستقر در این منطقه) گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: در مجتمع بندری پارس، فرودگاه بین المللی خلیج فارس و دیگر مبادی جاده ای ورودی و خروجی به پارس جنوبی از جمله نقاط لازم برای شناسایی است و به‌ زودی گیت‌های اسکن پزشکی خاص، به‌ منظور کنترل ورود و خروج مسافران‌ و کارکنان مستقر خواهد شد.

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس ادامه داد: نظارت دقیق بر روند فعالیت کمپ‌های مسکونی، دفاتر و تاسیسات اداری و کاری و توزیع ماسک و سایر اقلام بهداشتی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین در خصوص حضور نیروها و کارکنان از استانها و مناطق پرخطر در شرایط حساس کنونی به منطقه گفت که تصمیماتی اتخاذ شد و به کارکنان در خصوص برنامه ریزی حضور در محل کار اعلام شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا