صنعت، معدن، تجارت

عرضه ۵ قلم کالای اساسی در میادین تره بار و فروشگاههای زنجیره ای با نرخ مصوب

رئیس اتاق اصناف تهران از شروع فروش فوق العاده اصناف با نظارت اتحادیه ها خبر داد و گفت: ۵ قلم کالای اساسی در برخی واحد های صنفی، فروشگاه های زنجیره ای و شهر و روستا و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی در خصوص فروش های فوق العاده استان تهران اظهار داشت: امسال نیز همانند سالهای گذشته فروش فوق العاده اصناف مختلف انجام می شود و هر کالایی با توجه به وضعیت بازار و تشخیص اتحادیه ها  تخفیف هایی در نظر گرفته  می شود.

وی  در خصوص زمان شروع فروش های فوق العاده در تهران گفت: همان طور که در سطح شهر مشخص است، برخی از صنوف فروش های فوق العاده خود را شروع کرده اند و تعدادی نیز از دو روز آینده شروع خواهند کرد و تا ١۵فروردین ماه سال ٩٩ نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این که در فروش های فوق العاده نظارت و اعطای مجوز به واحدهای علاقمند به شرکت در این طرح، در اختیار اتحادیه ها است، تصریح کرد: در خصوص اقلام شوینده و ضد عفونی کننده نیز هیچ مشکلی نداریم.

نوده فراهانی گفت: محصولات شوینده در فروشگاه ها و مغازه ها به وفور وجود دارد و بیشتر مشکل مردم در محصولات ضد عفونی کننده بود که در چند روز گذشته تولید واحدهای تولید افزایش یافته و به تازگی این تولیدات وارد بازار شده، به نحوی که امروز وضعیت موجودی این اقلام در بازار بیشتر است.

رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص اقدامات انجام شده برای عرضه کالاهای اساسی توسط اصناف نیز  تأکید کرد: امسال در کنار فروش های فوق العاده اصناف، تعدای از مغازه ها، فروشگاه های شهر و روستا، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و واحدهای صنفی  نیز  اقدام به  توزیع کالاهای اساسی می کنند.

به گفته نوده فراهانی، اقلام کالاهای اساسی که قرار است توزیع شود شامل برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ و شکر است که با قیمت های مصوب عرضه خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا