انرژی

کاهش ساعات اداری در مجموعه وزارت نفت اجرایی نشد

مشخص نیست که با وجود لازم الاجرا بودن مصوبه کاهش ساعات ادارات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، چطور وزیر نفت شخصا تصمیم به عدم اجرای آن در ادارات متعدد مجموعه وزارت نفت در تهران گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم،، پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی استانداری تهران ابتدای هفته جاری (شنبه ۱۰ اسفندماه) اعلام کرد “ساعت کاری ادارات از امروز ۲ ساعت کاهش پیدا کرده است؛ در واقع ساعت کاری ادارات در کلان شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۳ و ساعت کاری ادارات با شش روزکاری در شهرستان‌های تهران به ۸ تا ۱۲ کاهش پیدا کرده است. این بخشنامه از امروز قابلیت اجرایی دارد؛ دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظف به اجرای آن هستند و این بخشنامه تا پایان هفته جاری پابرجاست.”

با وجود ابلاغ این مصوبه به تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری و تأکید استانداری مبنی بر لازم‌الاجرا بودن آن، وزارت نفت و شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه در تهران، این مصوبه را برای کارمندان خود اجرایی نکرده‌اند.

برخی از کارکنان ستادی وزارت نفت در تهران و همچنین چند تن از کارکنان شرکت ملی نفت ایران در تماس با خبرگزاری تسنیم، از عدم اجرای این مصوبه و کاهش نیافتن ساعات کاری‌شان انتقاد کردند.

همچنین بخوانید

پیگیری خبرنگار تسنیم از وزارت نفت و شرکت‌های تابعه حاکی از این است که این مصوبه از سوی وزیر نفت، برای اجرا ابلاغ نشده و تا زمانی که وزیر نفت اقدام به ابلاغ این مصوبه نکند، کارکنان ستادی وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه در تهران، مثل قبل باید از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل کار خود حاضر باشند.

حال مشخص نیست که با وجود لازم الاجرا بودن این مصوبه ملی، چطور وزیر نفت شخصا تصمیم به عدم اجرای آن در ادارات متعدد مجموعه وزارت نفت در تهران گرفته است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا