ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تبلیغات رایگان فیس‌بوک برای مقابله با کرونا

فیس بوک قصد دارد با انتشار رایگان تبلیغات مربوط به شیوع ویروس کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت به آگاهی کاربرانش در این خصوص بیفزاید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فیس‌بوک که بدون شک بزرگترین شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده که می‌خواهند از پلتفرم خود به منظور جلوگیری از انتشار اخبار نادرست و محتوای دروغین در مورد شیوع ویروس کرونا در جهان استفاده کند و بدین ترتیب بستر مناسبی را برای انتشار رایگان تبلیغات و اطلاع رسانی‌های سازمان جهانی بهداشت فراهم کند.

بر اساس وب سایت The Verge ، مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل شرکت فیس بوک با انتشار پستی در حساب کاربری خود در همین شبکه اجتماعی در خصوص اقدامات این شرکت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و حذف اخبار دروغین مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان توضیحاتی ارائه داده است.

به گفته وی، فیس بوک برای کمک به سازمان جهانی بهداشت اجازه میدهد این سازمان تبلیغات و اطلاع رسانی هایش را به طور نامحدود در این شبکه اجتماعی منتشر کند.

فیس بوک همچنین از اعطای میلیون‌ها دلار اعتبار تبلیغاتی به سایر سازمانهای مسئول و شبکههای اجتماعی به منظور آگاهی بخشی به کاربران مناطق و کشورهای درگیر کرونا خبر داده است.

در حال حاضر نیز کاربران فیس بوک در صورت جست‌وجویی کلمه ویروس کرونا پیغام و لینک اختصاصی مشاهده و دریافت می کنند که کلیک بر روی آن آن‌ها را به وب سایت سازمان جهانی بهداشت یا نهادهای مسئول محلی و درمان و بهداشت هدایت خواهد کرد.

ویروس کرونا که در ابتدا از چین آغاز شد تاکنون بالغ بر ۹۳ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان آلوده کرده و جان بیش از ۳۰۰۰ نفر را نیز گرفته است.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا