ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اجرای برنامه تعامل با پیشگامان اقتصاد دیجیتال در معاونت علمی

از سوی ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است برنامه تعامل با شرکت‌های بزرگ و پیشگامان اقتصاد الکترونیکی به منظور بهره‌گیری از تجارب این شرکت‌های اقتصادی اجرایی می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به اهمیت استفاده از این توانمندی‌ها و تجارب شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، تعامل با شرکت‌های بزرگ و پیشگامان اقتصاد دیجیتال را در اولویت کاری خود قرار داده است.

در این راستا برنامه‌ای را برای مشارکت با شرکت‌های بزرگ و پیشگامان این حوزه اجرایی کرده و قرار است این برنامه با هدف “افزایش نفوذ فناوری‌های دیجیتال” و “پیشبرد برنامه‌های متنوع‌سازی توسعه بازار و صادرات” اجرایی شود.

همچنین بخوانید

“متنوع‌سازی اکوسیستم از منظر شکل‌گیری بازیگران و استارتاپ‌های مرتبط با حوزه‌های مساله‌محور اولویت‌دار”، “افزایش نفوذ و انتشار فناوری‌های دیجیتال در صنایع”، “افزایش آگاهی عمومی و توانمندی‌های عمومی و تخصصی در حوزه دیجیتال”، “افزایش سهم تولید دانش در حوزه فناوری‌های دیجیتال با رویکرد اقتصادی و بازارمحور” و “افزایش حجم بازار و صادرات حوزه دیجیتال” از دیگر اهدافی است که در ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا