بانکبانک و بیمه

تفاوت ساعات کاری بانک های دولتی و خصوصی

دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی گفت: بانک های کشور در دوقالب دولتی و خصوصی سرپرستی می شوند که ساعات کاری این دو نیز با هم تفاوت جزئی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، «محمدرضا جمشیدی» در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: ساعات کاری بانک های دولتی با شیوع بیماری کرونا برای کارکنان ۸ تا ۱۳ و برای مشتریان ۸.۳۰ تا ۱۲.۳۰ در نظر گرفته است.

وی اظهارداشت: ساعت شروع بانک های خصوصی با بانک های دولتی هیچ فرقی ندارد اما به دلیل اینکه تعداد شعب بانک های خصوصی با تعداد شعب بانک های دولتی تفاوت هایی دارد بنابراین مراجعه بیشتری برای برخی از شعب بانک های خصوصی وجوددارد از اینرو ساعات پایانی کار بانک های خصوصی را حداکثر ۱۴.۳۰ قرار داده اند.

دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور گفت: تعیین ساعات کار بانک ها برعهده خود مدیران بانک هاست.

وی افزود: شروع ساعت کاری بانک های خصوصی با دولتی هماهنگ است وپایان ساعات کاری بانک های خصوصی برعهده بانک ها گذاشته شده که خودشان تعیین می کنند از اینرو برخی از بانک ها پایان ساعت کاری را ۱۳، تعدادی ۱۳.۳۰ وبعضی ۱۴ تعیین کرده اند.

جمشیدی بیان داشت: تعیین ساعات کار بانک های خصوصی در استان ها با هماهنگی استانداران و شورای تامین استان خواهد بود.

وی ادامه داد: خبر رسیده مبنی بر اینکه در یکی از استان های کشور بطورکلی گفته اند تعطیل بالاخره مردم با بانک ها کار دارند با تعطیلی بانک ها اقتصاد تعطیل می شود.

دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور یادآورشد: بطورکلی از بانک های خصوصی خواسته شده با همین وضعیت کار خود را در هفته آینده ادامه دهند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا