صنعتصنعت، معدن، تجارت

اخبار خوشی در گسترش و نوسازی صنایع کشور در سال « جهش تولید » شاهد خواهیم بود

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان ایدرو با تبریک فرارسیدن سال نو شمسی به مردم بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب، گفت: نامگذاری “جهش تولید” برای سال ۹۹، در ادامه سال “رونق تولید” مسئولیت بخش صنعت کشور را در تحقق منویات رهبری عزیز بیش از پیش سنگین تر نموده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، محمد باقر عالی تاکید کرد: عنایت ویژه رهبری گرانقدر انقلاب به گام های برداشته شده در افزایش تولید، فعالسازی و احیای واحدهای صنعتی در سطح کشور در طول سال ۹۸ و تذکر ایشان برای ملموس تر شدن آثار اقدامات، وظیفه ای خطیر بر دوش ما گذارده است.

وی تصریح کرد: علیرغم تشدید تحریم ها، خوشبختانه با گام های موثری که در این خصوص و در یکسال گذشته برداشتیم، با حول و قوه الهی اخبار خوشی از گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال “جهش تولید” شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صمت گفت: سازمان توسعه ای ایدرو ذیل برنامه های عملیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای گسترش و نوسازی صنایع ایران به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار اقداماتی اساسی در دستور کار داشته و دارد که بسیاری از موارد در طول سال ۹۹ به ثمر خواهند نشست.

عالی تاکید کرد: در طول سال گذشته و به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا، تجربه ای بسیار ارزشمند از بسیج همه ظرفیت ها و توان تولیدی کشور برای افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم، حاصل شد که قدر مسلم به عنوان مدلی کارگر برای تحقق اهداف “جهش تولید” در سطح کشور به کار خواهد آمد.

وی افزود: سخنی به گزاف نیست که امروز تجربیات جمهوری اسلامی در شرایط سخت، وجود انواع محدودیت ها و تحریم ها، اکنون به بلوغ کامل رسیده است و ‌ظرف چند روز بسیاری از صنایع کشور افزایش تولید پیدا کردند.

رئیس هیات عامل سازمان ایدرو یادآور شد: اقدامات انجام شده در این مدت مؤید این نکته ارزشمند است که بخش صنعت کشور از چنان ظرفیتی برخوردار است که برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانجات و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانجات با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر شیفت شدند و به سرعت تغییر کاربری دادند.

عالی با اشاره به پیام لبیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به نامگذاری سال “جهش تولید” به پیشگاه مقام معظم رهبری، اضافه کرد: دستورات و پیگیری های قاطع وزیر صمت در بازدیدهای میدانی از استان‌های کشور در طول سال گذشته که رکورد بی نظیری را ثبت کرد، در سال پیش روی نیز به عنوان یک راهبرد اساسی در این وزارتخانه دنبال خواهد شد و مطمئناً در سایه حمایت های مستمر و بی دریغ رئیس جمهور محترم و سایر ارکان دولت، گام های برداشته شده تکمیل تر می شود و آثار اقدامات در دست انجام برای مردم عزیز و سرافراز کشورمان ملموس تر می گردد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: در سال “جهش تولید” وظیفه خود می دانیم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جلب رضایت حداکثری ملت شریف ایران تلاش کنیم، قدر مسلم با استمرار تلاش مجاهدانه همه کارکنان وزارت صمت و به طور اخص مجموعه سازمان ایدرو، همراهی سازنده همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و البته همت والای همه صنعتگران و تولیدکنندگان، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را رقم بزنیم.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا