صنعتصنعت، معدن، تجارت

برنامه‌های حرکت آفرین در سال جهش تولید با جدیت دنبال می‌شود

وزیر صنعت گفت:برنامه‌های حرکت آفرین و مشوق‌های نتیجه بخش را با جدیت تمام دنبال خواهیم کرد تا آثار این اقدامات در زندگی مردم، ظهور و بروز جدی و موثری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، «رضا رحمانی» با تبریک فرارسیدن سال جدید به ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی وبا اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید”  اعلام کرد: موجب افتخار است که در ادامه سال “رونق تولید”،  سال ۱۳۹۹ نیز با واژه «جهش تولید” مزین شد.

وی ادامه داد: این نامگذاری ارزشمند از چند وجه دارای اهمیت و نیازمند اقداماتی متناسب است؛ از این رو با لبیک به ندای رهبری انقلاب، خود و ارکان وزارت صنعت را مکلف به ثمردهی حداکثری اهداف “جهش تولید” در سال پیش روی می‌دانم.

رحمانی با اشاره به ارزیابی حضرت آیت الله خامنه ای از پیشرفت شعار سال ۹۸ یعنی “رونق تولید” که فرمودند، گزارش‌های موثق از بازگشت به کار برخی کارخانه‌های راکد یا تعطیل، افزایش ظرفیت تولید بعضی از واحدها، به میدان آمدن شرکت‌های دانش‌بنیان و برداشتن گام‌های جدی در پژوهش و تحقیق به‌ عنوان سرچشمه تولید، بود، افزود: در سال ۹۸ علاوه بر استقبال صاحبنظران از نامگذاری «رونق تولید»،  در عمل نیز از آن استقبال شد و با کار و تلاش دستگاه های مختلف، تولید ه راه افتاد اما اثر آن در زندگی مردم محسوس نشد.

وزیر صنعت امروز همچنین در پیام نوروزی، ‌ نهضت ساخت داخل را،  نویدی امیدبخش برای تکیه بر توان داخل و قطع وابستگی اعلام و تاکید کرد:  این جدیت در تولید داخلی در سال جدید نیز با همه توان ادامه خواهد داشت.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا