بانکبانک و بیمه

راه‌اندازی سامانه جدید اینترنت بانک شهر

در راستای اصل مشتری مداری و ارتقاء سامانه بانکداری نوین، سامانه جدید اینترنت بانک شهر با مزایای کاربری آسان، افزایش سرعت کاربران و امنیت بالاتر راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اینترنت بانک شهر جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی شده و از جمله خدمات قابل ارائه به اشخاص حقیقی شامل:
الف- دریافت صورتحساب سپرده ها
ب- انتقال وجه درون بانکی:
عادی: جهت انتقال وجوه مابین سپرده های شخصی مشتری یا انتقال وجه به سپرده اشخاص دیگر در بانک شهر
دسته ای: جهت انجام چندین انتقال وجه درون بانکی در یک مرحله توسط یک فایل می باشد.
ج- انتقال وجه بین بانکی و انتقال وجه درون بانکی مستمر :
کارت به کارت: مشتریان می توانند از هر یک از کارت های شتابی خود، به سایر کارت های شتابی و یا سپرده های بانک شهر، انتقال وجه انجام دهند. البته کارت مبدا یا کارت مقصد در انتقال وجه باید متعلق به بانک حاضر باشد.
پایا(عادی/دسته ای/ مستمر) و ساتنا: مشتریان می توانند با استفاده از این خدمات بدون مراجعه به شعبه نسبت به انتقال وجه به سپرده های سایر بانک ها اقدام کنند. انتقال وجه درون بانکی مستمر
مدیریت چک:
قابلیت مشاهده سپرده های جاری مشتری و دسته چک های مربوط به هر سپرده همراه با گزارش وضعیت هر یک از برگه های چک اعم از قابل استفاده، پرداخت شده، برگشتی و … همچنین در قسمت مذکور، گزارش چک های واگذارشده مشتری به سپرده به همراه مشخصات چک و تاریخ وصول آن قابل مشاهده می باشد.
مدیریت تسهیلات:
که شامل خدماتی از قبیل مشاهده مانده تسهیلات دریافت شده مشتری، امکان اخذ گزارشات مربوط به مشاهده جزئیات اقساط پرداخت شده می باشد
مدیریت پرداخت:
شامل پرداخت قبوض شهری، اقساط لیزینگ شهر، خرید شارژ سیم کارت های اعتباری و کمک به مؤسسه های خیریه پرداخت عوارض راهنمایی و رانندگی و سایر قبوض می باشد.
خدمت کارپوشه(انتقال وجه بر روی سپرده های چند امضاء دار)
مدیریت کارت:
شامل مشاهده موجودی، پرداخت قبوض، انتقال وجه، تغییر رمز دوم، مشاهده صورتحساب و امکان انسداد کارت می باشد.
گزارشات :
شامل تنظیمات گزارش های دوره ای دریافت صورتحساب، مشاهده جزئیات انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا و… است.
تماس ها :
مشتریان گرامی می توانند در این بخش اطلاعات مربوط به تماس ها و حساب های بانکی افراد دلخواه خود را وارد نموده و در زمان لزوم از این اطلاعات استفاده کنند.
افزودن انتقال وجه درون بانکی مستمر
افزودن توضیحات مربوط به روزشمار مالی و سپرده ها در یک نگاه

در بخش مدیریت تسهیلات افزودن امکان اخذ گزارشات مربوط به مشاهده جزئیات اقساط پرداخت شده و حذف عبارت کارت اقساط
در بخش مدیریت پرداخت افزودن پرداخت عوارض راهنمایی و رانندگی و سایر قبوض
تنظیمات :
مشتریان محترم می توانند به منظور تغییر رمز اول و دوم کانال اینترنت بانک، تغییر نام کاربری، تنظیمات نمایش و … از این بخش استفاده کنند.
تمامی اشخاص حقوقی می توانند با استفاده از اینترنت بانک شهر از خدماتی نظیر؛ مشاهده صورتحساب ها، دریافت هرگونه گزارش در خصوص تمامی نقل و انتقالات وجوه بر روی سپرده ها، ثبت اطلاعات چک ها و … بهره مند شوند که این امر موجب سهولت در امر حسابداری سازمان ها و شرکت ها و همچنین عدم مراجعه حضوری ایشان به بانک شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا