بورسبورس اوراق

رشد ۸۳۶۷ واحدی شاخص بورس در نخستین هفته سال جدید

شاخص بورس در جریان نخستین هفته معاملاتی بورس اوراق بهادار در سال جدید، طی دو روز معاملاتی رشد ۸ هزار و ۳۶۷ واحدی را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در نخستین هفته معاملاتی سال جدید طی ۲ روز معاملاتی تعداد ۸ میلیارد و ۹۳۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۵هزار و ۶۱۸میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۳۱۳هزار و ۷۶۷دفعه مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که  تعداد  ۱۸۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از یک هزار و ۹۴۸میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته نخست فروردین امسال با ۸ هزار و ۳۶۷واحد افزایش معادل ۱.۶۳درصد رشد کرد و به رقم ۵۲۱هزار و ۲۶۷واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۴ هزار و ۲۵۷واحد افزایش معادل ۳.۶۱درصد افزایش یافت و رقم ۱۲۲هزار و ۶۹ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۴هزار و ۱۷۲واحد افزایش به رقم ۳۶۶هزار و ۹۰۴واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵هزار و ۵۰۶ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۱۱۳هزار و ۵۹۹واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۱.۱۵ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۲.۳۴ درصد رشد را به نمایش گذاشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا