بورسبورس اوراق

کسب سود "ورنا" از واگذاری‌های خود

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۳ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با سرمایه ۷ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۰ هزار و ۵۲ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با کاهش ۲۰۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال معادل ۲۵ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال محاسبه شد.

ورنا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال به مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۳ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴۴ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا